ب مثل برف
ب مثل برف



نوستالژی

 شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه یه درد داره

اما اونی که میخنده هزار تا

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت22:44---31 تير 1396
به وب منم سر بزن

نازنین
ساعت8:41---7 خرداد 1392
عااااااااااالی بود لینکت کردم عزیزم

nima tanha
ساعت18:46---3 خرداد 1392
گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم …


جواد
ساعت16:38---2 خرداد 1392
خورشید
هر روز
دیرتر از پدرم بیدار می شود
اما
زودتر از او به خانه بر می گردد !


nima tanha
ساعت10:27---31 ارديبهشت 1392
پس هستی به ما سر نمی زنی هاااا؟
ایشاا تو امتحانات هم موفق باشی منم امتحان دارم ولی اصلا کتاب باز نکردم حوصله ندارم...


سعید
ساعت21:29---28 ارديبهشت 1392
زیبا بود

nima tanha
ساعت2:19---27 ارديبهشت 1392
مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند

nima tanha
ساعت2:17---27 ارديبهشت 1392
سلام مرسی شما خوبید
اهنگ تردید از علی رضا بلوری قشنگه دنلودش کنید
چون دوس داشتی یکی دیگش هم میزارم بخون نظر بده


nima tanha
ساعت12:35---25 ارديبهشت 1392
سلام ببخش چند روز نبودم بهت سر بزنم
اهنگ وبت خیلی قشنگه من قبلا نتونستم کاملش رو از اینترنت بگیرم البته
مرسی بهم سر زدی خوشحال میشم بازم سر بزنی فعلا


nima tanha
ساعت12:33---25 ارديبهشت 1392
امروز دلگیر تر از هر روزم کاش میشدگوشه ای از این دنیا مینوشتم
خدایا خسته ام فردا بیدارم نکن..
بگذار برای همیشه بخوابم


nima tanha
ساعت12:31---25 ارديبهشت 1392
در دفتر زندگیت برای سفید ماندن دفتر غصه هایت همیشه دعا میکنم

نازنین
ساعت1:18---24 ارديبهشت 1392
بيماري نادريیست

اين كــــه نگاهــــت به هــــــــر چه بيفتد

دلــ❤ــت براي كسي تنگ شود !!!



وبه زیبایی داری...

موفق باشی...

یا علی...


محمد
ساعت0:45---21 ارديبهشت 1392
سلام...
وبلاگ زیبایی داری...
ممنون بهم سر زدی
بازم بیا


شراب ناب شیراز(ایزدمهر)
ساعت13:08---19 ارديبهشت 1392


مصی - جهان تنهایی...
ساعت12:31---18 ارديبهشت 1392
تمام حرف هایم خلاصه
یک درد است
از تکرار دردها چیزی حاصل من نیست من
فقط بیمار کلماتم...


Mosi.13 ; Mostafa- hashemipour


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ خودتون خوش آمدید آماده ی شنیدن نظرات و انتقاداتون هستم


 

zhale

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ب مثل برف و آدرس sokootebarf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایران کلاک
پالت
دنیای ستارگان
میثم راستگو
شکلات تلخ
کافی نت آریا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

شعر جدیدم
هرگز....
کلبه چوبی
یه لحظه بشین فکر کن
کودکی
دوری از یاد
یه لبخند
نوستالژی
بغض
دیلمان
بزن چوپان
سال نو
مادر
اغلب مردم..

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 80624
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 224
تعداد آنلاین : 1