ب مثل برف
ب مثل برف



بغض

 

در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

گاهی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی...لبخند یادت نره هیچی مهم نیست



نظرات شما عزیزان:

delnaz
ساعت18:31---12 خرداد 1392
گفت : دوستت دارم ....
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی .....


نعیمی پور
ساعت19:51---4 خرداد 1392
سلام وبت عالیه! ممنون بهم سرزدی من لینکت می کنم خواستی بلینک!

**فریاد بی صدا**
ساعت19:01---20 ارديبهشت 1392
سلام
وب شمام عالیه. موفق باشین.
ممنون که بهم سر زدین.


کلبه تنهایی(ایزدمهر)
ساعت13:08---19 ارديبهشت 1392


جواد
ساعت22:10---17 ارديبهشت 1392

قشنگ بود


مصی- جهان تنهایی
ساعت14:02---16 ارديبهشت 1392
بی تو بودن ها را

قاب میکنم

می زنم روی دیوار و غصه شان رو می خورم

و با تو بودن ها را

چنان نبوده اند

که فراموششان کرده ام ...

.

.

.

Mosi.13; Mostafa-hashemipour


NIMA TANHA
ساعت22:06---15 ارديبهشت 1392
ساکت نیستم ؛ لبهایم هم نسوخته ! تنها تمام تنم تاول زده از آشی که نخورده ام ...

nima tanha
ساعت21:52---15 ارديبهشت 1392

“تـــو ”


شـــب هم کــه بــاشی،



“مــن ”



ســـتاره میشـــوم،



میچســــبم،



به پــیرهــــنِ ســـیاهـت


morvarid
ساعت21:30---13 ارديبهشت 1392
سلامتیه پسرا نه واسه ریش و قدشون، واسه معرفتشون...! سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون، واسه قلبای پاکشون...! سلامتیه خودم نه واسه این حرفام، واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام

تیرمه
ساعت20:42---12 ارديبهشت 1392
سلام ژاله جونم

خوفی؟دوووووووووووست دارم آجوی بااحساسم! خیلی خوشتل تر تر شدهااااااااااااا

موفق باشی عسیسم

هزارتا بووووووووووس
پاسخ:مرسی ممنونم


morvarid
ساعت3:00---12 ارديبهشت 1392
حاليا حالِ دلم همچون تمامِ عمر نيست * ديگراين ايام را شايسته نامِ عمر نيست
روز را شب كردن وشب را سحركردن چه سود*اينچنين بيهودگي هرگزپيامِ عمرنيست

؛ من غلامِ همّتِ آنم كه در بندِ زمان * همچو سرو آزاد بوده است وغلامِ عمر نيست

خوب وبد روزي به ديدارِاجل بايد شتافت*مرگ درپيش است "مردن" انتقامِ عمرنيست
؛ دوستي با دوستان را مغتنم بايد شمرد * فرصتِ با دوست بودن درتمامِ عمر نيست

؛ زندگي هر روز از حالي به حالِ ديگر است * هيچ تضميني به شكل وانسجامِ عمر نيست

زندگي چون رودِ جاري ماندنش دررفتن است*زور و زر هم مانعي درعزمِ گامِ عمرنيست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ خودتون خوش آمدید آماده ی شنیدن نظرات و انتقاداتون هستم


 

zhale

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ب مثل برف و آدرس sokootebarf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایران کلاک
پالت
دنیای ستارگان
میثم راستگو
شکلات تلخ
کافی نت آریا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

شعر جدیدم
هرگز....
کلبه چوبی
یه لحظه بشین فکر کن
کودکی
دوری از یاد
یه لبخند
نوستالژی
بغض
دیلمان
بزن چوپان
سال نو
مادر
اغلب مردم..

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 80617
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 224
تعداد آنلاین : 1