ب مثل برف
ب مثل برف



سلام

دیروز یه شعر اومد تو ذهنم اگه بشه اسمشو شعر گذاشت

من فقط اونچیزی که تو دلم بود سریع آوردمش تو کاغذ اگه از نظر

تخصصی مشکلی توش باشه پای بی تجربگیم بذارید و راهنماییم

کنید که اگه مشکلی هست درستش کنم مرسی

شعرو تو پست بعدی گذاشتم....



نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت13:32---24 خرداد 1392
مرسی.نمایشگام تو شهریور برگزار میشه الانم دارم سری جدید از کارامو انجام میدم .با موضوع کار......که تو قزوین برگزار میشه که باکل کارایی که تو وبلاگم گذاشتم متفاوته

***z***
ساعت19:28---23 خرداد 1392
مر30
بلینکم خبرشوبهم بده همیشه ام بهم سربزن
فدات بای


***z***
ساعت14:05---23 خرداد 1392
سلام عزیزم
وبت خیلی خوبه
بیاوبم


جواد
ساعت12:02---20 خرداد 1392
ب نظر من یکی که قشنگ بود
نمیخوای واسه این شعرت اسم بذاری؟
امیدوارم بازم موفق باشی


مهدی محمدی
ساعت18:39---18 خرداد 1392
سلام خوبه ولی قالب نداره یا شعر نو یا غزل؟؟؟
ولی ترکیبات قشنگی داشتید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ خودتون خوش آمدید آماده ی شنیدن نظرات و انتقاداتون هستم


 

zhale

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ب مثل برف و آدرس sokootebarf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایران کلاک
پالت
دنیای ستارگان
میثم راستگو
شکلات تلخ
کافی نت آریا
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

شعر جدیدم
هرگز....
کلبه چوبی
یه لحظه بشین فکر کن
کودکی
دوری از یاد
یه لبخند
نوستالژی
بغض
دیلمان
بزن چوپان
سال نو
مادر
اغلب مردم..

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 80620
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 224
تعداد آنلاین : 1